Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad AZMA veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Mi ART OÜ (edaspidi AZMA) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad AZMA veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

AZMA jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse AZMA veebilehel.

 

Ostu sooritamine

      • Valige e-poest tooted, mida soovite osta ning lisage need ostukorvi, vajutades nuppu “Tõmba ligi”.

      • Avades ostukorvi on Teil võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist ka kustutada.

      • Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage “Mine maksma”.

      • Tellimuses tuleb täita kõik *(tärniga) tähistatud lahtrid. Tuleb nõustuda ka kasutajatingimuste ning privaatsuspoliitikaga.

    Pärast tellimuse esitamist on võimalik tasuda tellimuse eest arve alusel pangaülekandega või läbi ESTO AS poolt pakutava pangalingi pangaülekande kaudu. Arve edastatakse tellija e-mailile pärast vastava soovi edastamist e-kirja teel.

     

    Hinnainfo

    E-poe valuuta on euro (€). Kaupade hinnad võivad muutuda ette teatamata.

    AZMA ei ole vastutav mistahes muude maksude või lõivude eest, mida Kliendi suhtes võidakse rakendada ning mille suhtes jääb täielik vastutus Kliendile.

        • Omniva pakiautomaat – 3.18 €

       

      Kohaletoimetamine 

      Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset makse laekumist) komplekteerib AZMA tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks logistikapartnerile Omniva.

      AZMAl on nädalas 2 komplekteerimispäeva:

          • ESMASPÄEV – postitatakse tellimused, mis on tehtud N-P (neljapäevast pühapäevani)

          • NELJAPÄEV – postitatakse tellimused, mis on tehtud E-K (esmaspäevast kolmapäevani)

        Nendel päevadel antakse tellimus üle logistikapartnerile Omniva ning seejärel hakkavad kehtima Omniva poolsed tarneajad. Maksimaalne tarneaeg tellimuse hetkest on 7 tööpäeva.

        Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.

        Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.

        AZMA ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida AZMA ei saanud mõjutada või ette näha.

         

        Makseviisid

        Kaupade eest on võimalik tasuda: Kliendi meilile saadetava pangalingi alusel või internetipanga (ESTO AS) kaudu, kuhu kuuluvad Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor, COOP, Citadele ja Revolut pangalingid.

        Mi ART OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Mi ART OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja ESTO AS-ile.

         

        Müügilepingu jõustumine

        Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Mi ART OÜ arveldusarvele.

         

        Tagastamisõigus

        Peale tellimuse kättetoimetamist on Kliendil õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.

        Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja rikkumata.

        Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile kauba ning algse tarnekulu maksumus.

        Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient. AZMA kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.

        Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressile azma@azma.ee 14. päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul.

        Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul.

         

        Vääramatu jõud

        AZMA ei vastuta Teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Mi ART OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

         

        Isikuandmete kaitse ja turvalisus

        Mi ART OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Mi ART OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja ESTO AS-le.

        https://azma.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

        Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka AZMA poolne ligipääs.

         

        Pretensioonide esitamise kord

        AZMA vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

        AZMA ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

        Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist AZMA kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab AZMA Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

        Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile azma@azma.ee pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

        Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.

        Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

        AZMA’s Online Presence

        I have cultivated the entire online presence of AZMA, including Instagram, Facebook, Spotify, Apple Music, an official website, and a YouTube channel. Recently, I achieved a milestone of 750 stories on Instagram and am well on my way to reaching 1,000. Over time, I have developed a very loyal and engaging audience who regularly like and react to my stories, send direct messages, and order merchandise from the online store.

        It has truly been a journey and has taught me a great deal:

        From native features and third-party content editing tools to understanding possibilities, limits and their workarounds. To tone of voice, storytelling, forging emotional connections, and developing a world of meaning around you.

        Instagram insights from the last 30 days:

        Organic Spotify listener growth in the last 12 months +62.1% compared to previous period:

        I am steadily aiming for 500K annual streams on Spotify only:

        From multiple data points it is clear that AZMAs audience is split in two generations – millenials and Gen Z, both of who practise different digital habits. To increase our exposure in the Gen Z demographics, I have prepared a TikTok account, waiting to be launched because a proper plan of attack is in the works.

        Insights about AZMA’s followers demography:

        Below you can see an image grid of a multitude of blogposts that I’ve cultivated on AZMA’s website.

        I also held a significant role in designing and building the website/webshop with Wordpress and Elementor and am responsible for managing it as well.

        Some Google Analytics data about site performance in the past 28 days:

        Youtube and Spotify streaming data respectively. Let it serve as a holistic reflection of results of all the different steps through the years. If the goal of a musician is to be heard, then let the numbers do the talking.

        Kasutame sellel veebisaidil küpsiseid, et tagada veebisaidi nõuetekohane toimimine ja pakkuda sulle parimat võimalikku kasutajakogemust.