käbi

Sõltuvus

Ehk mida ma narkootiliste ja psühhotroopsete ainete käitlemisest elu kohta õppisin.

Inimesed on andekad. Nad ületavad tõeliseid väljakutseid ja lahendavad mitmekülgseid probleeme, et sebida endale doosi. Pole isegi vahet kas tegemist on kanepi, tubaka, joogi või millegi kangemaga. Tagajärgede tõsiduse ulatus ja selleks kuluv ajahulk küll varieerub, aga sõltuvuse psühholoogiline printsiip on põhimõtteliselt sama. Sellepärast lähebki tobivend kasvõi kahekümne miinuskraadiga talvel pimedas jalgsi läbi tuisu poodi, et pakk osta. Sest ta tahab seda ja ükski mägi või tuuleiil ei takista inimest, kes tunneb, et ta tõesti tahab või vajab midagi. Samal ajal võivad olla kodus nõud ja pesu pesemata. Töö- või kooliasjad piiri peal. Mitte, et nendega hakkama ei saaks, aga see pole lihtsalt prioriteet. See pole see, mis võtaks ära tunde nagu miskit oleks puudu.

Kanepisuitsetajad võivad olla tõeliselt loomingulised ja ettevõtlikud, et pilve saada. Rahapuudus ei ole teismelistel mingi takistus. Küll välja sebib. Et kuskilt saada pole, pole ka mingi probleem. Kuskilt ikka saab. Milline konstruktiivne suhtumine destruktiivse eesmärgi teenistuses. Suudaks vaid seda rakendada ka mujal ja kutid oleks 7-aastaga miljonärid. Pole vahet mis on kell, milline on ilm või vahemaa. Nad võivad oodata, külmetada, riskida, taluda nälga, janu ja unetust. Kus tahe seal viis pagan võtaks ja küll asja joonde ajab. Sellise suhtumise ja järjepidevusega jõuab paljudel aladel väga kõrgele tasemele. Ainult mõnuainete valdkonnas jõuab sellega madalale tasemele.

See on kõik, mis ma selle kohta praegu öelda tahtsin.

5 1 hääl
Hinda postitust
Subscribe
Teavita
guest
1 Kommentaar
Vanim
Uusim Enim hääli
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare
Taaniel
Taaniel
18/11/2024 13:45

Õige jutt.

1
0
Mis mõtteid Sinul tekkis? Pane kirja!x
()
x

AZMA’s Online Presence

I have cultivated the entire online presence of AZMA, including Instagram, Facebook, Spotify, Apple Music, an official website, and a YouTube channel. Recently, I achieved a milestone of 750 stories on Instagram and am well on my way to reaching 1,000. Over time, I have developed a very loyal and engaging audience who regularly like and react to my stories, send direct messages, and order merchandise from the online store.

It has truly been a journey and has taught me a great deal:

From native features and third-party content editing tools to understanding possibilities, limits and their workarounds. To tone of voice, storytelling, forging emotional connections, and developing a world of meaning around you.

Instagram insights from the last 30 days:

Organic Spotify listener growth in the last 12 months +62.1% compared to previous period:

I am steadily aiming for 500K annual streams on Spotify only:

From multiple data points it is clear that AZMAs audience is split in two generations – millenials and Gen Z, both of who practise different digital habits. To increase our exposure in the Gen Z demographics, I have prepared a TikTok account, waiting to be launched because a proper plan of attack is in the works.

Insights about AZMA’s followers demography:

Below you can see an image grid of a multitude of blogposts that I’ve cultivated on AZMA’s website.

I also held a significant role in designing and building the website/webshop with Wordpress and Elementor and am responsible for managing it as well.

Some Google Analytics data about site performance in the past 28 days:

Youtube and Spotify streaming data respectively. Let it serve as a holistic reflection of results of all the different steps through the years. If the goal of a musician is to be heard, then let the numbers do the talking.

Kasutame sellel veebisaidil küpsiseid, et tagada veebisaidi nõuetekohane toimimine ja pakkuda sulle parimat võimalikku kasutajakogemust.