azma - qwerty kankster

Mingi kuulus räppar

Mu lemmik multikategelane on Homer Simpson, sest ta on lihtsalt toreda näoga ja temas on palju siirust. Aastate jooksul on temalt mulle mitmeid fragmente meelde jäänud ja üks neist oli umbes selline, et Bart küsis Homerilt: “What’s it like being famous?” ja Homer vastas: “People know your name and you don’t know theirs, it’s great!”. Ju Homer oli oma järjekordse seiklusega parasjagu kuulsaks saanud :).

Igatahes, ma saan sellega suhestuda, sest olla “mingi kuulus räppar” ongi osaliselt ka just selline tunne. Inimesed saavad sulle ja sinust kirjutada või öelda igasuguseid asju. Mõnikord on need asjad ilusad ja head, teine kord pahatahtlikud ja õelad. Mõnikord õigustatult, mõnikord meelitavalt või provotseerivalt – et sind endast välja ajada ja näha su reaktsioone. Sujuv stoitsism ei ole pealtvaatajale kunagi nii lõbus kui mõni destruktiivne spektaakel.

Iga õige stoiku muidugi soovitaks igasuguseid provokatsioone lihtsalt eirata ja see ongi tõenäoliselt parimaid võimalikke soovitusi. Mina aga ei ole alati nii chill vend. Ka mina olen sarnaselt sinule vaid inimene ja ma ei taha olla alati täiuslik. Sellest tundest lähtuvalt tegingi 2024. aasta lõpus ühel õhtupoolikul “qwerty kanksteri”. Et oleks dokumenteeritud kuidas ma tunnen kõikide suhtes, kes võtavad mu nime vääritult suhu, ilma, et nad oleksid mulle ka enda oma tutvustanud. Peitust mängisin lapsena.

Kuula ja vaata:

13/01/2025 by ketsileo

5 1 hääl
Hinda postitust
Subscribe
Teavita
guest
1 Kommentaar
Vanim
Uusim Enim hääli
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare
Urmet
Urmet
13/01/2025 13:59

Vägevalt paned, kutt.
Heiterid on ignorantsed, nad ei tea midagi riimiskeemidest jms ilmselt.
Paksu nahka sulle.

1
0
Mis mõtteid Sinul tekkis? Pane kirja!x
()
x

AZMA’s Online Presence

I have cultivated the entire online presence of AZMA, including Instagram, Facebook, Spotify, Apple Music, an official website, and a YouTube channel. Recently, I achieved a milestone of 750 stories on Instagram and am well on my way to reaching 1,000. Over time, I have developed a very loyal and engaging audience who regularly like and react to my stories, send direct messages, and order merchandise from the online store.

It has truly been a journey and has taught me a great deal:

From native features and third-party content editing tools to understanding possibilities, limits and their workarounds. To tone of voice, storytelling, forging emotional connections, and developing a world of meaning around you.

Instagram insights from the last 30 days:

Organic Spotify listener growth in the last 12 months +62.1% compared to previous period:

I am steadily aiming for 500K annual streams on Spotify only:

From multiple data points it is clear that AZMAs audience is split in two generations – millenials and Gen Z, both of who practise different digital habits. To increase our exposure in the Gen Z demographics, I have prepared a TikTok account, waiting to be launched because a proper plan of attack is in the works.

Insights about AZMA’s followers demography:

Below you can see an image grid of a multitude of blogposts that I’ve cultivated on AZMA’s website.

I also held a significant role in designing and building the website/webshop with Wordpress and Elementor and am responsible for managing it as well.

Some Google Analytics data about site performance in the past 28 days:

Youtube and Spotify streaming data respectively. Let it serve as a holistic reflection of results of all the different steps through the years. If the goal of a musician is to be heard, then let the numbers do the talking.

Kasutame sellel veebisaidil küpsiseid, et tagada veebisaidi nõuetekohane toimimine ja pakkuda sulle parimat võimalikku kasutajakogemust.