Vali oma ostude eest tasumiseks ESTO maksa hiljem. Kinnita ost vaid paari klikiga, saa tellimus kätte ning maksa tagasi ilma ühegi lisakuluta 30 päeva jooksul! Ole nutikas ja vali ostude eest tasumiseks ESTO maksa hiljem! Maksa hiljem on nutikate inimeste makseviis – saa kaup kohe kätte ning maksa tagasi paindliku tagasimaksegraafiku alusel. Soeta paari klikiga just seda, mida vajad – puudub intress, lisatasu ja sissemakse!

Maksa hiljem makseviisi pakub ja haldab ESTO AS. MIS ON ESTO? ESTO on finantsteenuseid pakkuv ettevõte, mille algusaeg ulatub aastasse 2016. Bränd sai alguse vajadusest uue generatsiooni makselahenduste järele, mis oleksid sobilikud nii lõpptarbijale kui ka müüjale. Täna pakub ESTO kõige suuremat valikut erinevaid makselahendusi Baltikumis ning ESTO partnervõrgustikku kuulub üle 2600 koostööpartneri ja kaupluse ning üle 300 000 kliendi. Tutvu tingimustega siin: www.esto.ee Vajadusel kontakteeruge ESTO AS töötajaga – info@esto.ee või www.esto.ee LIVE chat-aknas.

 

ESTO 3 makseviis on innovatiivne lahendus, mis võimaldab ostu kinnitada ja tasuda mugavalt ning kiirelt – kolmes võrdses osas, ilma lisatasudeta!

Vali e-poe kassas oma ostude eest tasumiseks ülimalt populaarne ESTO 3-osaline makseviis!

ESTO 3 aitab jagada ostusumma kuni 3-ks võrdseks osaks.

     

      • Ühtegi lisatasu ei lisandu.

      • Lihtsalt kolm võrdses osas makset, kolme kuu jooksul.

      • Esimene makse on alles järgmise kuu 15. kuupäeval.

    ESTO 3 makseviisi pakub ja haldab ESTO AS.

    MIS ON ESTO?

    ESTO on finantsteenuseid pakkuv ettevõte, mille algusaeg ulatub aastasse 2016. Bränd sai alguse vajadusest uue generatsiooni makselahenduste järele, mis oleksid sobilikud nii lõpptarbijale kui ka müüjale. Täna pakub ESTO kõige suuremat valikut erinevaid makselahendusi Baltikumis ning ESTO partnervõrgustikku kuulub üle 2600 koostööpartneri ja kaupluse ning üle 300 000 kliendi.

    Tutvu tingimustega siin: www.esto.ee

    Vajadusel kontakteeruge ESTO AS töötajaga – info@esto.ee või www.esto.ee LIVE chat-aknas.

     

     

    Ei soovi maksta kogu summat korraga? Maksa osamaksete kaupa!

    ESTO  järelmaksu puhul on tegemist ülimalt kiire ning mugava makselahendusega, mis aitab koostada sulle sinu poolt valitud perioodi alusel maksegraafiku. Makselahendus teeb otsuse reaalajas ning aitab ostu sooritada vähem kui 60 sekundiga.

    Lisa sobivad tooted ostukorvi, kinnita oma tellimus ning vali makseviisidest ESTO järelmaks. Ostu kinnitamisel vali endale sobiv periood, igakuise osamakse suurus ning digiallkirjasta mugavalt ID-kaardi, Smart-ID või Mobiili-ID abil.

       

        • ESTO järelmaksu saavad taotleda kõik 18-70-aastased Eesti Vabariigi kodanikud.

        • ESTO järelmaks on võimalik vormistada kiirelt ja mugavalt ka juriidilisele isikule.

        • ESTO järelmaksu pakub ja haldab ESTO AS. 

      TÄHELEPANU! Iga järelmaks on finantskohustus. Enne järelmaksulepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajadusel konsulteerige asjatundjaga. Iga finantsotsusega kaasnevad riskid ja kohustused, mistõttu palume laenutoodete tarbimise vajadus hoolikalt läbi mõelda. Näiteks 1290-eurose laenusumma puhul 24 kuuks fikseeritud intressiga 14.90% aastas ja lepingutasuga 0 eurot on krediidi kulukuse määr 31.62%, kuumakse suurus 70.67 eurot ning tarbija poolt tagasimakstav kogusumma 1696.08 eurot. Järelmaks on finantskohustus ning enne otsuse tegemist tutvuge põhjalikult lepingutingimustega ja vajadusel pidage nõu ESTO AS töötajaga või muu asjatundjaga. Järelmaksu pakub ja haldab ESTO AS.

      MIS ON ESTO? ESTO on finantsteenuseid pakkuv ettevõte, mille algusaeg ulatub aastasse 2016. Bränd sai alguse vajadusest uue generatsiooni makselahenduste järele, mis oleksid sobilikud nii lõpptarbijale kui ka müüjale. Täna pakub ESTO kõige suuremat valikut erinevaid makselahendusi Baltikumis ning ESTO partnervõrgustikku kuulub üle 2600 koostööpartneri ja kaupluse ning üle 300 000 kliendi.

      Tutvu tingimustega siin: www.esto.ee

      Vajadusel kontakteeruge ESTO AS töötajaga – info@esto.ee või www.esto.ee LIVE chat-aknas.

      AZMA’s Online Presence

      I have cultivated the entire online presence of AZMA, including Instagram, Facebook, Spotify, Apple Music, an official website, and a YouTube channel. Recently, I achieved a milestone of 750 stories on Instagram and am well on my way to reaching 1,000. Over time, I have developed a very loyal and engaging audience who regularly like and react to my stories, send direct messages, and order merchandise from the online store.

      It has truly been a journey and has taught me a great deal:

      From native features and third-party content editing tools to understanding possibilities, limits and their workarounds. To tone of voice, storytelling, forging emotional connections, and developing a world of meaning around you.

      Instagram insights from the last 30 days:

      Organic Spotify listener growth in the last 12 months +62.1% compared to previous period:

      I am steadily aiming for 500K annual streams on Spotify only:

      From multiple data points it is clear that AZMAs audience is split in two generations – millenials and Gen Z, both of who practise different digital habits. To increase our exposure in the Gen Z demographics, I have prepared a TikTok account, waiting to be launched because a proper plan of attack is in the works.

      Insights about AZMA’s followers demography:

      Below you can see an image grid of a multitude of blogposts that I’ve cultivated on AZMA’s website.

      I also held a significant role in designing and building the website/webshop with Wordpress and Elementor and am responsible for managing it as well.

      Some Google Analytics data about site performance in the past 28 days:

      Youtube and Spotify streaming data respectively. Let it serve as a holistic reflection of results of all the different steps through the years. If the goal of a musician is to be heard, then let the numbers do the talking.

      Kasutame sellel veebisaidil küpsiseid, et tagada veebisaidi nõuetekohane toimimine ja pakkuda sulle parimat võimalikku kasutajakogemust.